1038 poze   26522 vizite
Albume

membru din 29 noiembrie 2010

Noul Opel Astra

Noul Opel Astra, ajuns la a patra generatie, are in Romania preturi cuprinse intre 14.250 si 22.250 euro, inclusiv TVA si poate fi comandata cu patru motorizari pe benzina si patru diesel, care pot fi cuplate la transmisii manuale cu cinci si sase trepte, precum si la cutii de viteze automate cu sase trepte.

Masina, al zecelea model din clasa compacta a Opel lansat de-a lungul timpului, poate fi comandata in versiunile de echipare Essentia, Enjoi, Cosmo si Sport si este disponibila (cel putin deocamdata) doar cu o caroserie hatchback cu cinci usi.

Noutatea notabila cu care vine noul Astra consta intr-un nou motor turbo pe benzina de 1,4 litri si 140 de Cai Putere.

Dotarea standard include, printre altele, ABS, aer conditionat, geamuri electrice actionabile electric pentru usile din fata, radio-CD si oglinzi reglabile electric si incalzite.

Noua generatie, pe care am si testat-o, va fi comercializata in paralel cu vechiul model (cel putin o perioada), potrivit declaratiilor anterioare ale oficialilor Opel Romania.
Atrage toate privirile.
Noul Opel Astra are toate caracteristicile necesare pentru a atrage toate privirile. Suprafeţele sale par să atragă mereu lumina, iar privirile admirative îi urmăresc fiecare mişcare. Dar calităţile sale de vedetă nu sunt prezente numai la exterior – priveşte cu atenţie în interior.
Design exterior
Designul secţiunii frontale are acelaşi impact imediat şi farmec care caracterizează modelul Opel Insignia. Profilul lat creează atât o impresie de vigoare, cât şi una de dinamică sportivă, iar acelaşi efect îl are şi stilul integrat al luminilor, grilei radiatorului şi al barei de protecţie din faţă. Farurile în formă de ochi de vultur integrează şi lumini diurne reliefate. Parbrizul cu formă în unghi abrupt conferă un plus de energie sportivă formatului tradiţional de.

Design interior
Liniile impetuoase şi panoul de instrumente arcuit se armonizează pentru a crea o senzaţie primitoare de spaţiu generos. Materialele de înaltă calitate ale noului Opel Astra sunt egalate de standardele excepţionale ale execuţiei. Principalele suprafeţe sunt texturate cu un material plăcut la atingere cu o granulaţie de înaltă calitate.

Accentele cromate adaugă postului de conducere o notă pronunţată de tehnologie modernă. Aici este prezentă şi tema „tăişului”, la nivelul detaliilor precum duzele de ventilaţie, mânerele portierelor şi volanul.

S-a acordat multă atenţie detaliilor de la bordul noului Opel Astra – precum designul şi amplasarea practică a elementelor de comandă precum controlerul multifuncţional sau butoanele de pe consola centrală. Rezultatul: un post de conducere orientat foarte mult spre nevoile şoferului şi cu un nivel excelent de ergonomie.
Un nou nivel de confort si buna-stare
Noul Opel Astra stabileşte standarde noi privind ergonomia, posibilităţile de depozitare şi o percepţie de înaltă calitate pentru confortul şoferului şi pasagerilor.
Scaun sport ergonomic
Nu contează cum conduci sau cât de mult, confortul scaunelor reprezintă o necesitate vitală. Noul Opel Astra îl oferă prin scaunul sport ergonomic şi complet ortopedic reglabil în 6 direcţii, cu suport lombar care poate fi reglat în 4 direcţii astfel încât să se adapteze perfect la poziţia corpului.

Acesta este prevăzut şi cu o extensie reglabilă pentru perna scaunului care asigură o susţinere relaxantă pentru picioare. Pielea perforată şi sistemul de încălzire din zona superioară aduc noul Opel Astra în clasa de lux. Dar, în funcţie de preferinţe, versiunea cu tapiţerie din material textil asigură acelaşi nivel de susţinere ortopedică.

Scaunul sport ergonomic este aprobat şi recomandat de organizaţia AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V.), asociaţia medicală germană care a stabilit normele ortopedice pentru scaunele autovehiculelor
Frână de parcare electrică
Noua frână de parcare electrică acţionată printr-o simplă atingere oferă mai multă siguranţă la parcare şi necesită mai puţin efort din partea şoferului. De asemenea, în combinaţie cu sistemele de asistenţă la pornirea în rampă Hill Start Assist şi Hill Hold, ambele prevenind alunecarea autovehiculului în spate atunci când este oprit în rampă, aceasta vă oferă o conducere lină, fără efort în condiţii de confort şi siguranţă sporite.
Sistem de climatizare pe două zone
Calitatea şi controlul aerului reprezintă un aspect important pentru confortul interior al modelului Opel Astra. Controlul electronic al climatizării oferă clipe de linişte şi un sentiment de control, care include o memorie individuală pentru zona şoferului. Aerul este filtrat cu cărbune şi ocupanţii ambelor scaune din faţă îşi pot alege propria temperatură preferată. Sistemul ECC include şi o funcţie de recirculare parţială a aerului care contribuie la optimizarea funcţiilor de încălzire şi de răcire.

Duzele de ventilaţie cu difuzare sunt specifice modelului Opel Astra. Acestea sunt acţionate prin intermediul unui buton rotativ şi permit direcţionarea aerului şi reglarea debitului acestuia cu ajutorul paletelor reglabile, pentru o distribuţie mai confortabilă.
Trapă
Trapa electrică dispune de funcţii de rabatare şi glisare şi de un mecanism anti-prindere. Geamul fumuriu reprezintă şi o sursă suplimentară de lumină, iar un parasolar glisant integrat îl acoperă pentru a preveni pătrunderea în interior a razelor solare nedorite.
Sistemele infotainment
Indiferent dacă furnizează informaţii din trafic, dacă asigură funcţia de navigaţie cu ghidare dinamică, dacă accesează posturile de radio preferate sau iPod-ul, sistemul de infotainment integrat în noul Opel Astra dă dovadă de o utilizare intuitivă, precum şi de un aspect plăcut.

Puteţi alege între diferite opţiuni, de la sistemul Radio Stereo cu CD player cu funcţie de redare MP3 şi mufă aux-in şi până la sistemul de navigaţie foarte avansat, de ultimă generaţie. Sistemele de nivel mai înalt dispun, de asemenea, de o conexiune USB care asigură controlul asupra iPod-ului prin intermediul volanului şi afişajului.

Pentru a vă conecta telefonul mobil, puteţi opta între o soluţie wireless Bluetooth™ sau un sistem integrat cu portal pentru telefon mobil care asigură şi încărcarea bateriei acestuia. Toate funcţiile importante ale telefonului pot fi controlate de pe volan, de pe suprafaţa de comandă sau prin Comandă Vocală.
Sistemul audio Infinity
Pentru un sunet de calitate absolută, noul Opel Astra oferă opţional excepţionalul sistem audio Infinity. Acesta utilizează 7 canale directe de 45 W pentru 8 difuzoare premium. Semnalul audio este digitalizat şi poate fi reglat fin de procesorul digital de sunet (DSP) pentru o redare clară. Pentru tine diferenţa constă într-o redare all-round a sunetului de mai bună calitate în orice condiţii de conducere.
Până la 19 compartimente de depozitare
Noul Opel Astra oferă diferite compartimente de depozitare, care sunt la fel de numeroase şi practice pe cât sunt de ingenioase. Noul Opel Astra dispune de compartimente de depozitare în locuri accesibile pentru şofer şi pasageri. Buzunarele din portierele din spate şi din faţă cu suporturi pentru sticle, coşul de gunoi pentru şofer, suporturile pentru pahare, torpedoul de mari dimensiuni şi cotierele centrale din faţă şi din spate cu spaţii de depozitare închise, toate pot însuma, în funcţie de nivelul de echipare, 19 spaţii de depozitare pentru obiecte mai mari sau mai mici.
Portbagaj cu sistem Flex Floor
Spătarul banchetei din spate este rabatabil fracţionat şi permite mărirea capacităţii de încărcare a noului Opel Astra în mai multe etape, cuprinse între 370 şi 1.235 de litri. Sistemul Flex Floor reglabil în 3 poziţii sporeşte şi mai mult flexibilitatea. Acesta poate coborî podeaua pentru a maximiza înălţimea şi volumul spaţiului de încărcare din spate. În poziţia centrală panoul podelei se află la acelaşi nivel cu bancheta din spate rabatată pentru a obţine spaţiul de încărcare maxim şi când este ridicată complet aceasta se află la acelaşi nivel cu pragul din spate pentru a facilita încărcarea şi descărcarea. Podeaua poate fi ridicată şi fixată uşor pentru a avea acces la roata de rezervă şi la spaţiul de încărcare suplimentar mascat.
Suport pentru biciclete FlexFix® în spate
Creşterea nivelului de versatilitate al unui autovehicul implică, de obicei, adăugiri incomode. Nu mai este cazul. Suportul pentru biciclete FlexFix® din spate – unic în această clasă – este la îndemână când este necesar şi discret pentru a nu te incomoda. Suportul pentru biciclete FlexFix® glisează uşor din bara de protecţie spate, de aceea nu ocupă spaţiu de depozitare în garaj sau în casă. Acesta poate susţine două biciclete având cadre cuprinse între 18 şi 28 inch şi, întrucât este poziţionat jos, acesta este foarte uşor de încărcat. Un alt avantaj este sunetul de avertizare care îţi aminteşte că suportul este utilizat dacă schimbi în treapta de marşarier, protejând astfel atât noul Opel Astra, cât şi bicicletele tale!
Adaptare instantanee - siguranta sporita . MAI MULTA DISTRACTIE !
Eşti într-o dispoziţie sportivă sau vrei doar o călătorie lină? O singură apăsare de buton schimbă întreaga dinamică de conducere de la un stil sportiv intens până la o conducere relaxată specifică distanţelor lungi, în condiţii de siguranţă şi stabilitate fără compromisuri.
Şasiu nou
Caracteristicile optimizate privind confortul în timpul călătoriei, dinamica de conducere, reacţia sistemului de direcţie şi nivelul redus de zgomot şi vibraţii reprezintă principalele avantaje oferite de noul şasiu al modelului Opel Astra. Spre deosebire de precedentul model Astra, ecartamentul din faţă a fost mărit cu 56 mm, iar cel din spate cu 70 mm. Astfel, lăţimea autovehiculului este sporită, ceea ce contribuie la maximizarea îmbunătăţirilor privind manipularea şi stabilitatea pe care le oferă noul sistem de suspensie.

O altă ameliorare adusă acestui model este şi mărirea ampatamentului cu 71 mm faţă de versiunea anterioară. Creşterea rezistenţei la torsiune oferă o platformă solidă pentru suspensie şi contribuie la reducerea semnificativă a nivelului de zgomot, vibraţii şi rigiditate.
Suspensia spate cu braţ Watt
Sistemul unic de suspensie spate al noului Opel Astra este alcătuit dintr-un arbore cotit compus cu braţ Watt. Deşi principiul braţului Watt este cunoscut de peste 200 de ani, în ultima vreme acesta a fost utilizat în special pentru maşinile de curse. De fapt, principiul este foarte simplu.

O bara transversală din oţel situată puţin în spatele liniei centrale a roţilor susţine cele două braţe de legătură. Acestea sunt pivotate în mijloc şi la capetele care sunt ataşate la suporturile inferioare ale roţilor. Rezultatul este că orice impact lateral de pe o parte este compensat imediat de o forţă echivalentă de pe cealaltă parte, sporind astfel stabilitatea. Principalul avantaj al acestui sistem compact este că previne în mod eficient orice mişcare în lateral a punţii, oferind o deplasare mai lină şi o manevrabilitate îmbunătăţită.
Suspensia spate cu braţ Watt
Sistemul unic de suspensie spate al noului Opel Astra este alcătuit dintr-un arbore cotit compus cu braţ Watt. Deşi principiul braţului Watt este cunoscut de peste 200 de ani, în ultima vreme acesta a fost utilizat în special pentru maşinile de curse. De fapt, principiul este foarte simplu.

O bara transversală din oţel situată puţin în spatele liniei centrale a roţilor susţine cele două braţe de legătură. Acestea sunt pivotate în mijloc şi la capetele care sunt ataşate la suporturile inferioare ale roţilor. Rezultatul este că orice impact lateral de pe o parte este compensat imediat de o forţă echivalentă de pe cealaltă parte, sporind astfel stabilitatea. Principalul avantaj al acestui sistem compact este că previne în mod eficient orice mişcare în lateral a punţii, oferind o deplasare mai lină şi o manevrabilitate îmbunătăţită.

Şasiul FlexRide
Imaginează-ţi un autovehicul care îşi adaptează continuu comportamentul la condiţiile de drum şi la stilul tău de conducere. Imaginează-ţi că printr-o simplă apăsare de buton poţi alege între un cruiser confortabil sau o maşină sport dinamică. În aceasta constă noul sistem FlexRide.

Sistemul electronic de control al şasiului FlexRide reacţionează instantaneu la condiţiile schimbătoare şi se adaptează continuu la stilul tău de conducere. Controlul continuu al amortizării CDC reglează setările amortizoarelor în timp real. Sistemul ABS cu 4 canale colaborează împreună cu distribuţia electronică a forţei de frânare, controlul tracţiunii şi sistemul ESP®Plus pentru a asigura o dinamică de conducere fantastică.
Sistemele de propulsie economice si ecologice
Motoarele noului Astra dovedesc că găsirea unui echilibru între performanţa agilă şi economia de carburant şi un nivel redus de emisii este posibilă. Oferind tehnologie de vârf, mai economică, ecologică şi mai interesantă, motoarele ECOTEC® ale noului Opel Astra aduc în clasa compactă performanţe sporite şi un consum de carburant extrem de redus.
Gama de motoare
Gama de sisteme de propulsie pentru noul Opel Astra include patru motoare pe benzină şi patru motoare diesel cu puteri cuprinse între 70 kW (95 cp) şi 132 kW (180 cp). Toate motoarele respectă cerinţele standardului de emisii Euro 5.

Atât variantele diesel cât şi cele pe benzină sunt disponibile în combinaţie cu o transmisie manuală cu 5 sau 6 trepte de viteză care oferă o comutare avansată, precisă şi uşoară, iar noua transmisie automată cu 6 trepte de viteză cu funcţie ActiveSelect® este disponibilă împreună cu motorul 2.0 CDTI şi cu toate motoarele pe benzină cu excepţia variantei de 1,4 litri.

ecoFLEX: economie de carburant – reducerea emisiilor
Modelele Opel ecoFLEX dovedesc că găsirea unui echilibr/u între performanţa agilă şi economia de carburant şi un nivel redus de emisii este posibilă.

Modelul Opel Astra ecoFLEX cu motorul 1.3 CDTI ECOTEC® dezvoltă o putere de 70 kW (95 cp) cu un consum mixt de numai 4,2 litri şi reduce nivelul emisiilor de CO2 la numai 109 g/km.

Continuăm să oferim o reducere reală a consumului de carburant fără a face rabat în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce. Optimizând caracteristicile aerodinamice prin adăugarea unei prize de aer active în grila radiatorului şi prin alte funcţii, precum managementul electric al economiei de carburant şi indicatorul pentru comutarea într-o treaptă superioară de pe afişajul central al panoului de instrumente, Opel Astra ecoFLEX utilizează tehnologia avansată pentru a deveni mai aerodinamic şi ecologic, dar totuşi foarte plăcut.
(disponibil din primăvara anului 2010.)
Siguranta si securitate pentru VIP - urile tale .
Datorită echipamentelor avansate de siguranţă pasivă şi activă şi sistemelor inovatoare de asistenţă pentru şofer, noul Opel Astra este unul dintre cele mai sigure autovehicule din clasa sa.
Iluminare Frontală Adaptivă (AFL)
Ca orice vedetă, noul Opel Astra are nevoie de lumina perfectă. Noul Astra este disponibil cu Iluminare Frontală Adaptivă – cel mai avansat sistem de faruri din segmentul compact.

Elementele mobile din elegantele faruri bi-xenon se adaptează automat la diferite condiţii, asigurând o conducere mai sigură şi mai relaxată. Cele nouă funcţii diferite de iluminare fac faţă în orice situaţie, îmbunătăţind iluminarea carosabilului cu până la 90% faţă de farurile fixe, fără să orbească alţi şoferi.

Sistemul AFL îmbunătăţeşte foarte mult vizibilitatea în viraje şi în curbe strânse, ceea ce face conducerea pe timpul nopţii mult mai sigură. Şi mult mai relaxantă.
Opel Eye: asistent pentru semnele de circulaţie şi avertizare la părăsirea benzii de circulaţie
Opel Eye este copilotul tău high-tech. O altă premieră în acest segment, sistemul video frontal al modelului Astra constă într-o cameră video specializată cu unghi larg şi rezoluţie înaltă care te ajută să conduci în siguranţă şi să eviţi amenzile pentru depăşirea vitezei legale.

Montată în spatele oglinzii retrovizoare interioare, camera video frontală recunoaşte semnele pentru limită de viteză şi apoi le prezintă pe afişajul central. Asistentul pentru semnele de circulaţie poate citi limitele de viteză semnalate prin indicatoare rotunde de dimensiuni standard şi indicatoarele de „depăşirea interzisă” şi semnalizează, de asemenea, finalul restricţiilor. Acesta este activ de la 60 km/h şi până la 200 km/h (în timpul zilei) şi respectiv, până la 150 km/h (noaptea). Spre deosebire de sistemele de navigaţie care au funcţie de memorare a restricţiilor de viteză, sistemul funcţionează în timp real, de aceea este întotdeauna actual.

Începând cu viteza de 60 km/h camera recunoaşte şi dacă autovehiculul depăşeşte neintenţionat un marcaj rutier fără ca şoferul să semnalizeze. Apoi aceasta determină emiterea unei avertizări sonore şi activează o lumină de avertizare în turometru. Camera ajută, de asemenea, la contracararea efectelor oboselii şi a pierderii temporare a concentrării.
Sistem de asistenţă la parcare
Sistemul de asistenţă la parcare ajută la detectarea obstacolelor atât în faţă, cât şi în spate. Distanţa până la obstacole este indicată sonor printr-un sunet intermitent şi printr-o diagramă afişată pe display.

Siguranţă pasivă
Noul Opel Astra nu este echipat numai cu sisteme de ultimă generaţie privind siguranţa activă, dar îşi protejează ocupanţii şi cu ajutorul unor tehnologii exemplare din domeniul siguranţei pasive.

Barele de protecţie robuste şi sistemele de absorbţie a energiei deosebit de eficiente amortizează coliziunile minore. Traversele de protecţie sunt amplasate cu precizie pentru a asigura un nivel maxim de protecţie la bord în cazul coliziunile la viteze reduse, ceea ce contribuie la reducerea facturilor pentru reparaţii şi la o clasificare excelentă în privinţa asigurării.

Celula rigidă de siguranţă pentru pasageri este fabricată în principal din oţel foarte rezistent şi este înconjurată de zone de deformare optimizate care protejează într-un mod controlat. În interior, dispozitivele de pretensionare a centurilor de siguranţă ale scaunelor din faţă, airbagurile frontale, laterale şi cele tip cortină, sistemul de eliberare a pedalelor şi tetierele active, toate conlucrează să te protejeze.

Şi pentru a-ţi proteja noul Opel Astra de furturi, ai la dispoziţie un sistem avansat de alarmă, care respectă cele mai exigente standarde ale companiilor de asigurări.
IMG_0855modi-655x413
IMG_0855modi-655x413
NGAstra5-door_Highlights_ExteriorDesign_cnt_imgpar_1_310x230_1000_as10_e01_008
NGAstra5-door_Highlights_ExteriorDesign_cnt_imgpar_1_310x230_1000_as10_e01_008
NGAstra5-door_Highlights_InteriorDesign_cnt_imgpar_1_310x230_1000_as10_i01_001
NGAstra5-door_Highlights_InteriorDesign_cnt_imgpar_1_310x230_1000_as10_i01_001
NGAstra5-door_Highlights_ComfortandConvenience_mm_1_990x250_1000_as10_i01_003
NGAstra5-door_Highlights_ComfortandConvenience_mm_1_990x250_1000_as10_i01_003
NGAstra5-door_Highlights_Dualzoneairconditioning_cnt_imgpar_1_310x175_1000_as10_i02_011
NGAstra5-door_Highlights_Dualzoneairconditioning_cnt_imgpar_1_310x175_1000_as10_i02_011
NGAstra5-door_Highlights_Electricparkbrake_cnt_imgpar_1_310x100_1000_as10_i01_008_mrm
NGAstra5-door_Highlights_Electricparkbrake_cnt_imgpar_1_310x100_1000_as10_i01_008_mrm
NGAstra5-door_Highlights_Ergonomicsportseats_cnt_imgpar_1_310x230_1000_as10_tr01_012
NGAstra5-door_Highlights_Ergonomicsportseats_cnt_imgpar_1_310x230_1000_as10_tr01_012
NGAstra5-door_Highlights_ExteriorDesign_cnt_imgpar_1_310x230_1000_as10_e01_008
NGAstra5-door_Highlights_ExteriorDesign_cnt_imgpar_1_310x230_1000_as10_e01_008
NGAstra5-door_Highlights_Flex-Fixrearcarriersystem_cnt_imgpar_1_310x175_1000_as10_e01_029
NGAstra5-door_Highlights_Flex-Fixrearcarriersystem_cnt_imgpar_1_310x175_1000_as10_e01_029
NGAstra5-door_Highlights_FlexFloor_cnt_imgpar_1_310x175_1000_as10_i01_017
NGAstra5-door_Highlights_FlexFloor_cnt_imgpar_1_310x175_1000_as10_i01_017
NGAstra5-door_Highlights_InfinitySoundSystem_cnt_imgpar_1_310x100_1000_as10_t01_020
NGAstra5-door_Highlights_InfinitySoundSystem_cnt_imgpar_1_310x100_1000_as10_t01_020
NGAstra5-door_Highlights_InteriorDesign_cnt_imgpar_1_310x230_1000_as10_i01_001
NGAstra5-door_Highlights_InteriorDesign_cnt_imgpar_1_310x230_1000_as10_i01_001

Comentarii album • 0
Acest album nu are incă nici un comentariu.
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.